Mini Sepet

İADE & DEĞİŞİM

İADE & DEĞİŞİM POLİTİKASI

Muslumana.com’dan satın almış olduğunuz ürünleri teslim aldıktan sonra iade edebilirsiniz.Ürünlerin iade ve değişimi için belirtilen yasal süre 14 gündür. İade ve değişim işlemleriniz, “Mesafeli Satış Sözleşmesi”nde yer alan Madde 13’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 14’deki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır. (bkz. Musumana.com – Mesafeli Satış Sözleşmesi). Meafeli satış Sözleşmesinde belirtilen ‘ Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünlerin iadesi Cayma Hakkı süresi dahilinde de yapılmamaktadır.

  • Mobilya haricinde iade etmek ya da değişim yapmak istediğiniz ürünleri sadece UPS Kargo ile müşterilerimize özel Muslumana İade Kodu aracılığı ile adres vermeden ücetsiz olarak gönderebilirsiniz. UPS Kargo Muslumana Müşteri İade Kodu: 414V69
  • Mobilya ürününüze ait iade ya da değişim talebiniz için ……….. numaralı hattan Musluana Müşteri Hizmetleri’ni arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Mobilya sevkiyat, iade ve değişimleri Horoz Lojistik ile yapılmaktadır.

İşbirliği yaptığımız diğer firmalardan Muslumana ürünlerini almanız durumunda, ilgili firmanın iade ve değişim koşulları uygulanır. İade süresinin sona ermesinden sonra, ürünün bir kusuru bulunuyorsa, garanti süresince, haklarınız devam eder. Lütfen işbirliği yaptığımız diğer firmaların farklı iade ve değişim süreçleri olduğunu unutmayın. Talepleriniz için ilgili firmalar ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

Kargo ile İade

Faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içine koyunuz.

  • “Mobilya ürünleri haricinde iade etmek istediğiniz ürünleri sadece UPS Kargo ile müşterilerimize özel , Muslumana İade Kodu aracılığı ile adres vermeden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. UPS Kargo Muslumana Müşteri İade Kodu : 414V69
  • UPS Kargo rezervasyonlarınız için 0850 255 00 66’u arayarak randevu alabilirsiniz
  • UPS Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmaz.
  • Gönderinizin kargo firması tarafından teslim alınabilmesi için mutlaka güvenli taşınabilecek şekilde paketlenmiş olması gerekmektedir.
  • Mobilya ürününüze ait iade talebiniz için …………numaralı hattan Muslumana Müşteri Hizmetleri’ni arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Mobilya sevkiyat ve iadeleri Horoz Lojistik ile yapılmaktadır.
  • İade ürününüz depomuza ulaştıktan sonra, talebiniz ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve değerlendirilecektir.
  • Yukarıda belirtilen şartlara uygun olması halinde iade işleminize ait ücret iadeniz yasal süre olan 10 gün içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu süre Muslumana’nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.

Kargo ile Değişim

  • Değişim koşullarına uygun olan ürününüzün renk ve beden değişimini yapmak istediğiniz takdirde kargo aracılığıyla depomuza gönderebilirsiniz. Sitemizde bulunan ‘İLETİŞİM FORMU’ üerinden bize iade nedenininizi yada değişimini yapmak istediğiniz ürün kodu ve değişim nedenini yazınız ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içine koyunuz. Değişimi istenilen ürünün beden, renk ve birebir değişimi yapılmaktadır. Başka bir ürünle değişim yapılmamaktadır.
  • “Mobilya ürünleri haricinde değişim yapmak istediğiniz ürünleri sadece UPS Kargo ile müşterilerimize özel , Muslumana İade Kodu aracılığı ile adres vermeden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. UPS Kargo Muslumana Müşteri İade Kodu : 414V69.
  • UPS Kargo rezervasyonlarınız için 0850 255 00 66’u arayarak randevu alabilirsiniz
  • UPS Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmaz.
  • Gönderinizin kargo firması tarafından teslim alınabilmesi için mutlaka güvenli taşınabilecek şekilde paketlenmiş olması gerekmektedir.
  • Mobilya ürününüze ait değişim talebiniz için ……..numaralı hattan Muslumana Müşteri Hizmetleri’ni arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Mobilya sevkiyat ve değişimleri Horoz Lojistik ile yapılmaktadır.
  • Değişim ürününüz depomuza ulaştıktan sonra, talebiniz ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve değerlendirilecektir.
  • Yukarıda belirtilen şartlara uygun olması halinde değişim işleminiz 10 gün içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu süre Muslumana’nun değişim talep ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.
  • Değişim talep ettiğiniz ürünün stoklarımızda bulunmaması durumunda Muslumana Müşteri Hizmetleri sizinle iletişime geçecektir.
  • Cayma Hakkı Kullanılamayan ürünler (bkz. Muslumana.com – Mesafeli Satış Sözleşmesi) ve mobilya ürünlerinin değişim mağazalarımızda gerçekleştirilememektedir.

İade Onayı ile İlgili Bilgilendirme

İade ürününüz depomuza ulaştıktan sonra, talebiniz ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve değerlendirilecektir.

  • Değerlendirme sonucuna göre iadenizin kabul edilmesi durumunda, iade süreci tarafımızca başlatılacaktır.
  • Para iadeniz, alışverişinizi tamamladığınız ödeme yöntemine göre gerçekleştirilecektir.
  • Para iade onayınızın gerçekleştirilmesinin ardından, sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize, iade işleminizin tamamlandığına dair bir bilgilendirme maili iletilecektir.

Taksitle Alınan Ürünlerin İade İşlemleri

  • Muslumana.com üzerinden kredi kartı ile taksitli olarak satın almış olduğunuz siparişinize ait ürün para iade işlemlerinde iade tutarının tamamı, alış veriş yapmış olduğunuz kredi kartınıza tarafımızdan tek seferde ödenir.
  • İlgili banka/ödeme kuruluşu, iade tutarını kredi kartınıza her ay taksitlendirerek yatırır.

Faturasız İade / Değişim İşlemleri

  • İade ve değişim işlemleri faturasız olarak gerçekleştirilememektedir.
  • Muslumana.com üzerinden vermiş olduğunuz siparişinize ait faturanızı kaybetmeniz durumunda sitemizde bulunan ‘İLETİŞİM FORMU’na yazarak yada ….. numaralı hattan Muslumana Müşteri Hizmetleri’ni arayarak siparişinize ait faturanızı talep edebilirsiniz.
  • Sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize faturanız en kısa sürede gönderilecektir.

İade / Değişim Talebinin Reddi

  • İade ve değişim talebinizin gerekli koşulları sağlamaması durumunda (bkz. Muslumana.com – Mesafeli Satış Sözleşmesi), talebiniz tarafımızca kabul edilmeyerek, tekrar sipariş sahibine gönderilecektir.
  • Konu ile ilgili bilgi almak isterseniz +90 552 740 30 30 numaralı telefondan Muslumana Müşteri Hizmetlerine ulaşabilirsiniz.